Vedení účetnictví a mezd
Na základě zkušeností doporučíme, jak lze efektivně, bezpečně a správně zajistit zpracování účetní a mzdové agendy klienta sladěné s jeho předmětem podnikání. Účetní a mzdový outsourcing (vzdálené vedení) vám zajistí časovou úsporu a kompletní přehled nad vaším podnikáním. Míra outsourcingu je ušitá na míru potřeb podnikání klienta.
Způsoby spolupráce
Vzdálené vedení účetnictví
Provádíme pouze odborné účetní služby a dohlížíme nad sběrem dat z provozu, který provádí interní účtárna klienta. Účtujeme na informačním systému (IS)klienta a to s daty, která jsou zadána v jednotlivých sekcích IS, včetně náležitých výstupů ve vztahu ke státní správě.
Vzdálené vedení účetnictví + hostování
Prvotní doklady zakládají zaměstnanci klienta (rozsah je dle dohody) a naši pracovníci provádějí vlastní účtování. Dále provádíme veškerou účetní agendu klienta na našem serveru. Zpracování provádíme na IS HELIOS Inuvio.
Kompletní vedení účetnictví
Zpracováváme komplexní účetní agendu, jednáme s orgány státní správy a poskytujeme ekonomické přehledy pro řídící orgány klienta. Přebíráme plnou zodpovědnost za způsob a formu takto vedeného účetnictví.
Výhody vzdáleného vedení účetnictví a mezd
Mzdy na našem softwaru
Vzdálené vedení mezd umožňuje i menším společnostem plně využít našeho mzdového a personálního systému, jehož samostatné pořízení je finančně náročné. Komunikace probíhá převážně v elektronické podobě bez nutnosti dojíždění a předávání dat
a dokladů. Pro vedení mezd využíváme IS HELIOS Inuvio.
Proškolení profesionálové
Neustále se vzděláváme a školíme. Sledujeme změny v účetním a daňovém světě.
S námi tak budete v obraze a účetnictví vaší společnosti bude vedeno dle nejnovějších postupů a v souladu s platnými zákony.
Zabezpečení a archivace dat
Díky kvalitnímu zabezpečení našich serverů minimalizujete riziko úniku citlivých informací, případně ztráty dat. Na naše služby se také vztahuje komplexní pojištění profesní odpovědnosti. Díky outsourcingu tak ušetříte na vlastních technických nákladech a můžete provozovat vaši činnost bez obav.
Zastoupení na úřadech
Vaši společnost jsme schopni zastupovat při kontrolách a obíhání úřadů. Vše budete mít včas zařízeno a ušetříte si čas a starosti.
Co nabízíme?
Zpracování účetnictví
- Sledování zákonných a formálních náležitostí účetních dokladů a daňových dokladů k DPH
- Účtování převzatých účetních dokladů, zpracování účetního deníku, vč. provázaností s ostatními evidencemi
- Reporting výsledků hospodaření dle požadavků
- Vedení hlavní knihy, knih analytických účtů, pohledávek a závazků
- Sledování sald jednotlivých účtů a jejich průběžné inventury, vedení evidence dlouhodobého majetku
- Zpracování přiznání k DPH a vedení záznamní povinnosti (u plátců DPH), sledování výše obratu pro účely zákona o DPH
- Zpracování DPH v systému OSS ( jednotné správní místo )
- Zpracování účetní závěrky (rozvaha, výkaz zisku a ztráty, příloha), sledování dosažení kritérií pro povinné ověření účetní závěrky auditorem
- Zpracování přiznání k dani z příjmů právnických a fyzických osob
- Zastupování při kontrolách státních orgánů v sídle naší společnosti bez přítomnosti klienta
Zpracování daňové evidence
- Vedení deníku příjmů a výdajů, knihy pohledávek a závazků, karty dlouhodobého majetku, karty zásob, karty rezerv
- Reporting výsledků hospodaření dle požadavků
- Zpracování účetní závěrky, zpracování přiznání k dani z příjmů fyzických osob včetně dalších příjmů mimo §7
- Sledování dosažení kritérií pro povinný přechod na účetnictví
- Zastupování při kontrolách státních orgánů v sídle naší společnosti bez přítomnosti klienta
Stále aktuální data
Zařídíme kontroly účetnictví pod odborným dohledem. Budete mít online přístup ke zpracovávaným datům.
Legislativa bez starostí
S námi vás podnikání nezaskočí. Zajistíme připravenost na blížící se legislativní změny a novinky v oboru.
Zpracování mzdové agendy
- Měsíční zpracování mezd (HPP, DPČ, DPP)
- Výpočet průměrného výdělku pro pracovněprávní úkony, výpočet exekuce
- Výpočet záloh na daň ze závislé činnosti, srážkové daně, daňové prohlášení
- Výpočet zdravotního a sociálního pojištění, výpočet nemocenských dávek
- Vypracování přehledů plateb pro OSSZ a ZP, Vystavení příkazů k úhradě (mzdy, odvody, povinné pojištění)
- Vytvoření a odeslání ELDP
- Penzijní příspěvky, stravné a další benefity
- Zastupování při kontrolách (FÚ, OSSZ, ZP)
- Vedení evidence pro pracovní neschopnost a úrazovost, výpočet náhrad
- Přehled o nejnovějších mzdových zákonech
- Zpracování mezd i ve směnných a nepravidelných provozech
- Importy docházky z externích docházkových systémů
Personalistika
- Zařazení pracovníka, sepsání pracovní smlouvy
- Evidence a přihlášení zaměstnanců
- Zavedení zaměstnance do našich IS
- Určení nároku na dovolenou dle zákonných předpisů, agenda důchodového zabezpečení, úřady práce
- Korespondence s úřady a zaměstnanci dle potřeby
- Roční zúčtování daňových záloh, vyúčtování daně ze závislé činnosti a vyúčtování daně vybírané srážkou
- Administrace zaměstnanců - cizinců, EU a třetí země
- Elektronická archivace personální a související dokumentace na našich uložištích
30 let zkušeností
Pomůžeme vám se zorientovat v činnostech spojených s ekonomikou organizace.
Ekonomické a organizační poradenství
- Poskytování účetních a daňových konzultací, daňové plánování
- Poradenství při zakládání obchodních společností
- Externí dohled nad vedením účetnictví (supervize)
- Účtování na IS (informačním systému) klienta
- Zaškolení pracovníků klienta pro obsluhu našich IS
- Konzultace v oblasti optimalizace a nastavení interních procesů
- Risk management
- Rekonstrukce účetnictví nebo daňové evidence
- Zpracování podnikatelských záměrů pro účely úvěrů, dotací apod., zpracování finančních analýz